Nou cicle de xerrades al CareCityLab: “Saviesa i Salut”
Dilluns vinent s'inicia a l'Espai Mataró Cuida - CareCityLab un nou cicle de conferències titulat "Cicle Saviesa i Salut: L'experiència de metgesses i metges del Consorci", conduït per professionals emèrits que compartiran els seus coneixements en salut i benestar.
La primera sessió, "Estratègies per evitar infeccions", anirà a càrrec de Pilar Barrufet, metgessa especialista en malalties infeccioses. En format de taller interactiu, s'hi exposaran diverses estratègies de prevenció per evitar contagis i millorar la salut diària.
El cicle continuarà amb dues conferències més:
- Dimecres 14 de maig: "M'han d'operar. He d'ingressar a l'Hospital?", a càrrec de Lluís Hidalgo, especialista en cirurgia general i de l'aparell digestiu. S'explicarà el concepte de cirurgia sense ingrés, així com els seus avantatges en qualitat assistencial i seguretat del pacient.
- Diumenge 19 de maig: "Vacunes i salut", de nou amb Pilar Barrufet, qui repassarà què sabem i què pensem de les vacunes, i presentarà el calendari vacunal actual.
Totes les sessions tindran lloc de 10.30 a 11.30 h a l'Espai Mataró Cuida - CareCityLab.
L'entrada és gratuïta, però cal fer inscripció prèvia escrivint a matarocuida@csdm.cat. Es pot assistir a tot el cicle o a sessions concretes.