Agenda
Esdeveniments de desembre de 2025
Jornada El pacient amb VIH al 2025
L'Hospital Universitari de Mataró acull una jornada dedicada a l'abordatge integral del VIH, amb experts de diversos centres sanitaris que compartiran novetats terapèutiques, reptes clínics i eines per millorar l'atenció de les persones que viuen amb el virus. La trobada inclourà ponències, debat, tallers pràctics i una mirada amplia, més enllà del tractament farmacològic.
II Jornada d’Actualització en Pneumologia per a l’Atenció Primària
El Servei de Pneumologia de l'Hospital de Mataró, en col·laboració amb la Filial del Maresme de l’Acadèmia, l'Atenció Primària de l'ICS i l’Atenció Primària del Consorci Sanitari del Maresme, posa en marxa aquesta jornada de formació i actualització en temes pneumològics dirigida a especialiustes d'atenció primària, metges residents i professionals d’ifermeria.
Actualització en el Maneig de les Malalties Cròniques. 3a edició
El Servei de Medicina Interna de l'Hospital Universitari de Mataró. Consorci Sanitari del Maresme conjuntament amb la Filial Maresme de l'Acadèmia organitzaen la 3a Jornada d'Actualització en el Maneig de les Malalties Cròniques
Campanya de Donació de Sang i Plasma a l'Hospital de Mataró
De 10.00 a 14.00 hores i de 16.00 a 20.00 hores pots donar sang a la Sala Maresme situada a l'entrada del vestíbul principal de l'Hospital de Mataró.