dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1

Esdeveniments d’octubre de 2026

Campanya de Donació de sang i plasma a l'Hospital Universitari de Mataró

Donació de sang i plasma

De 16 a 20 hores hores pots donar sang o plasma a la Sala Maresme, situada al vestíbul principal de l'Hospital Universitari de Mataró.

De 16 a 20 horesVestíbul principal - Sala Maresme

Defensa de la tesi doctoral de Paula Fernandez

Tesi doctoral

Paula Ferández, metgessa del Servei de Medicina Interna de l’Hospital Universitari de Mataró, defensarà la seva tesi doctoral titulada “Utilitat de la PCR capil·lar en el diagnòstic i maneig de la infecció respiratòria de vies baixes”.

12.00 hSala d'actes de l'Hospital Universitari de Mataró

Dimecres Pediàtrics: "Unitat Pneumo-Al·lèrgia a l'Hospital Universitari de Mataró"

Sessió

Amb l'objectiu d'apropar, als professionals especialistes en pediatria, les novetats que apareixen en el camp de l'especialitat, revisar circuits o protocols i unificar criteris entre l'atenció especialitzada i l'atenció primària de salut.

De 13.00 a 14.30 horesAula d'Activitats de l'Hospital Universitari de Mataró

Neuroxarxa AP - IV Jornada d’Actualització en malalties neurològiques per a l'Atenció Primària

Jornada

Divendres 23 d'octubre, l'Hospital Universitari de Mataró acollirà la Neuroxarxa AP - IV Jornada d'actualització en malalties neurològiques per a l’Atenció Primària. 

Es tracta d’una sessió formativa adreçada principalment a professionals de la medicina d'Atenció Primàriad'Atenció Primària i que també és d’interès per a professionals de Neurologia i d’altres especialitats mèdiques.

De 8 .45 a 14.00 horesSala d'actes de l'HospitalUniversitari de Mataró