Unitat d’Atenció a la Ciutadania

Podeu fer tràmits o demanar informació mitjançant la Unitat d'Atenció a la Ciutadania (UAC) un servei especialitzat que atén la població usuària dels serveis del Consorci Sanitari del Maresme en qualsevol dels seus àmbits: Urgències, Hospitalització, Consultes Externes, Unitat de Cirurgia sense Ingrés, Hospital de Dia, Atenció Primària, etc.

L'objectiu de la Unitat d'Atenció a la Ciutadania és oferir una atenció personalitzada, tenint en compte el respecte als drets del pacient i guiant-se pels criteris d'equanimitat, tolerància, empatia i actitud d'escolta activa.

Objectius

  • Col·laborar en l'activitat bàsica assistencial.
  • Estar atent al compliment d'una atenció integral i personalitzada.

Funcions

  • Vetllar pels drets dels ciutadans.
  • Facilitar vies de diàleg entre la institució i els ciutadans.
  • Assegurar l'accessibilitat als serveis.
  • Situar-se com a punt de referència.
  • Contribuir a la millora de la imatge de la institució.

Tasques

  • Atenció directa al ciutadà.
  • Recollida i anàlisi de l'opinió dels ciutadans: queixes, reclamacions, enquestes, suggeriments.
  • Elaboració d'informació.
  • Detecció de possibles disfuncions i presentació de propostes de millora.

Dades de contacte de la Unitat d'Atenció a la Ciutadania

  • Horari d’atenció presencial i telefònica:
    • De dilluns a dijous, de 9.00 a 15.00 hores
    • Divendres de 9.00 a 14.00 hores
  • Adreça: Carretera de Cirera, 230. 08304 Mataró – Planta baixa de l’Hospital de Mataró
  • Correu electrònic: uac@csdm.cat
  • Telèfon d'atenció al ciutadà: 937 417 700, extensions 2108 i 1082