Suggeriments, agraïments i queixes

El Consorci Sanitari del Maresme garanteix que l'usuari pugui exercir el seu dret d'opinió sobre la institució i els professionals que el tracten, tal com s'expressa a la Carta de drets i deures del pacient, document que es lliura a tots els pacients que ingressen a l'Hospital. El ciutadà pot expressar la seva opinió:

  1. Presencialment, a la Unitat d'Atenció a la Ciutadania ubicada a la planta 0 de l'Hospital de Mataró, durant l'horari d'atenció (de dilluns a dijous, de 9.00 a 15.00 hores, i divendres, de 9.00 a 14.00 hores).
  2. Mitjançant les bústies de recollida de l'opinió dels ciutadans, situades als punts següents de l'Hospital de Mataró: Entrada principal (al costat del taulell d'informació), Consultes Externes, Urgències, Hall soterrani 1.
  3. Enviant un correu electrònic a l’adreça de uac(ELIMINAR)@csdm.cat.
  4. Omplint el formulari següent:

* Els camps són obligatoris