Els usuaris posen un "notable alt" al Servei de Rehabilitació

"Disposem d'un equip de professionals excel·lents, que dia a dia treballen per oferir el millor servei. És una gran satisfacció veure que les persones valoren la nostra feina i comprovar que se senten en bones mans" -Eulogio Pleguezuelos, cap del Servei-

El grau de satisfacció global és de 8 sobre 10, mig punt per sobre de la mitjana catalana. Els pacients destaquen com a àrees qualificades d'excel·lent el tracte de metges, fisioterapeutes i personal d'administració. També obtenen una nota per sobre del 9 els aspectes comunicatius, com la informació que es facilita en la primera visita i la resolució dels dubtes durant les sessions, i els aspectes relacionats amb l’espai: les condicions dels aparells i materials i la neteja de les instal·lacions.

Si haguessin de triar, un 90% de les persones enquestades tornarien a utilitzar el servei de rehabilitació de l'Hospital de Mataró i el 86% afirma que ha notat millora amb el tractament. Aquests dos percentatges també superen amb diferència la mitjana catalana (78,8% i 68,6%, respectivament), tal com mostren les dades de 2022 de l’enquesta de satisfacció que el CatSalut realitza periòdicament als usuaris dels serveis públics de salut (PLAENSA).

Activitat del servei. L’any passat el Servei de Medicina Física i Rehabilitació va realitzar 61.485 sessions de fisioteràpia, 9.575 sessions de teràpia ocupacional, 2.521 sessions de logopèdia, 845 altes de cirurgia menor i va atendre 11.308 visites a consultes externes.

Sessió de rehabilitació
Sessió de rehabilitació